کتابخانه عمومی جوادالائمه علیه السلام شهرستان قدس

بولتن اطلاع رسانی الکترونیک کتابخانه عمومی جوادالائمه علیه السلام شهرستان قدس

جلسه قصه گویی کودک

  قصه گویی کتاب دلت می خوادماست بخری؟ یه قصه راست بخری؟ درکتابخانه جوادالائمه شهرستان قدس

 

کتاب دلت می خوادماست بخری؟یه قصه راست بخری؟ با حضور تعدادی از اعضای فعال کودک در کتابخانه جوادالائمه شهرستان قدس قصه گویی شد.

به همت سیده فاطمه شکوهی سرپرست کتابخانه جوادالائمه، کتاب دلت می خوادماست بخری؟یه قصه راست بخری؟ از مجموعه کتابهای قصه، بازی ،شادی برای اعضای کودک معرفی وخوانده شد.

کتاب درباره پسری تنبل است که هوس خوردن آش ماست کرده وبرای خرید ماست می رود ودرنهایت نمی تواند کاسه ماست را سالم به خانه بیاورد.هدف کتاب توصیف خصلت ناپسند تنبلی است.

مجموعه «قصه، بازی، شادی» در بردارنده 10  داستان تصویری قدیمی است که دکتر مرتضی خسرونژاد آن ها را با نثری روان و آهنگین بازنویسی کرده است. این مجموعه با تلفیق شگردهای افسانه های ایرانی و قصه های نو و بهره گیری از تصویرهای زیبا و رنگارنگ، فضایی سرشار از لذت و شادی را برای کودکان فراهم کرده است. قصه های این مجموعه را می توان به آسانی تبدیل به نمایش خلاق و جذاب، جهت اجرا در مهدکودک ها و مدارس نمود.

مجموعه 10 جلدی «قصه، بازی، شادی» از مجموعه کتاب‌های بازی و خلاقیت است. نویسنده ی این کتاب تلاش دارد که کودکان را به خلاقیت و تفکر در اندیشه های خودشان ترغیب کند. امین حسن‌زاده، تصویرگری آن را برعهده داشته است. تصویر این کتاب در تصاویر این مجموعه، روش‌ها و سبک‌های گوناگونی را خلق کرده که جذابیت این کتاب را دو چندان کرده است.

مرتضی خسرو نژاد دارای درجه دکترا درفلسفه تعلیم وتربیت ومدیر مرکز ادبیات کودک دانشگاه شیراز است.

 


[ يكشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۵ ب.ظ ] [ ]

[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی