کتابخانه عمومی جوادالائمه علیه السلام شهرستان قدس

بولتن اطلاع رسانی الکترونیک کتابخانه عمومی جوادالائمه علیه السلام شهرستان قدس

پرورش خلاقیت در کتابخانه

کلاس پرورش خلاقیت با استفاده از مواد دورریختنی و غیر قابل استفاده برای استفاده مفید از این مواد صورت می شود. برای ساخت کاردستی هر هفته از بچه ها می خواهیم تا هر چیز به درد نخور مثل بطری آب معدنی، قوطی شامپو، پوست پسته، کاغذهای باطله و ... را به کتابخانه بیاورند و با کمک سایر بچه­ ها درباره کاردستی که می توان با آن دورریختی درست کرد به گفت وگو می نشینیم. این کلاس روزهای پنج شنبه ساعت 4 تا 5 همراه با قصه گویی در کتابخانه بعداز ظهر برگزار می شود




[ شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ب.ظ ] [ ]

[ ۰ ]

من و خانم یوسفی در جشن نیمه شعبان فرمانداری

[ شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱ ق.ظ ] [ ]

[ ۰ ]

اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان قدس در سال 94

خستین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان قدس با حضور اعضای انجمن، روز سه شنبه دوازدهم خردادماه سال جاری ساعت 11:30 در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

شناسایی مناطق پرجمعیت و کم جمعیت شهرستان و نیازسنجی مناطق به منظور تاسیس کتابخانه های جدید یا تقویت کتابخانه های فعلی، راه اندازی شیفت شب کتابخانه مرکزی، پیگیری مشکل زمین هفت جوی توسط فرماندار و دادستان، نصب بنر در سطح شهر در حوزه کتاب و کتابخوانی توسط شورای اسلامی شهرستان و پیگیری کاربری زمین شهرک ابریشم از مصوبات این جلسه بود.

[ شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ق.ظ ] [ ]

[ ۰ ]

ما و استقبال از دکتر روحانی در مجتمع شهید ثمری ملارد




[ شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ق.ظ ] [ ]

[ ۲ ]

استقبال از رئیس جمهور مردمی، دکتر روحانی



دکتر روحانی

به اطلاع اعضای محترم کتابخانه می رساند دکتر روحانی رئیس جمهور محبوب و مردمی صبح سه شنبه 5 خرداد به این شهرستان می آیند. از همه علاقه مندان دعوت می شود تا راس ساعت 8 صبح سه شنبه در میادین اصلی شهر حضور بهم رسانند.
مکان سخنرانی: سه راه اندیشه- مجتمع شهید ثمری

[ دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۴۳ ب.ظ ] [ ]

[ ۰ ]