کتابخانه عمومی جوادالائمه علیه السلام شهرستان قدس

بولتن اطلاع رسانی الکترونیک کتابخانه عمومی جوادالائمه علیه السلام شهرستان قدس

برگزاری جلسه قصه گویی کتاب سلام روباه قرمز

برگزاری جلسه قصه گویی کتاب سلام روباه قرمز از کتابهای منتخب کتابخوان تیر ماه در کتابخانه جوادالائمه شهرستان قدس:



به همت سحر همامی  سرپرست کتابخانه جلسه قصه گویی کتاب سلام، روباه قرمز ،  نوشته اریک کارل ، در بخش کودک و نوجوان با حضور جمعی از اعضای کودک کتابخانه برگزار گردید.

این کتاب با نظر به نظریۀ رنگ‌های گوته، شاعر، نویسنده، داستان­ نویس و فیلسوف معروف آلمانی نوشته شده است. آشنایی با چرخۀ رنگ گوته و شناخت رنگ‌های مکمل می‌تواند در فهم درست جهان رنگارنگ پیرامون و لذّت از آن اثر چشمگیری داشته باشد.

«سلام روباه قرمز» تلاش دارد با زبانی ساده و شیوه‌ای کاربردی، ملموس و تصویری مفهوم رنگ‌های مکمل را به کودکان بیاموزد. نویسنده در این کتاب علمی‌تخیلی از کودکان دعوت می‌کند تا رنگ‌های مکمل را کشف کنند و هم‌زمان از داستان قورباغه کوچولو و دوستان رنگارنگش هم لذّت ببرند.

این کتاب به خوانندگانش اجازه می‌دهد به رمز و راز دنیای رنگ‌ها پی ببرند؛ گرچه بهره‌گیری از جادوی خیره شدن به رنگ‌ها نیز کمک‌حال نویسنده در جذابیت‌بخشی و باورپذیری نظریة مطرح‌شده در این کتاب است.

 


[ شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۴ ب.ظ ] [ ]

[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی