کتابخانه عمومی جوادالائمه علیه السلام شهرستان قدس

بولتن اطلاع رسانی الکترونیک کتابخانه عمومی جوادالائمه علیه السلام شهرستان قدس

زیباسازی بخش کودک کتابخانه جوادالائمه (ع)

بخش کودک کتابخانه جوادالائمه (ع)،شهرستان قدس، استان تهران، با خرید قفسه های خوش رنگ و طراحی و چیدمان مناسب به کمک طراح متخصص به شکل قلعه سحرآمیز زیبا سازی شد.
زیبا سازی بخش کودک کتابخانه جوادالائمه (ع) شهرستان قدس


فهیمه اطهری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس، با اعلام این خبر گفت: با هدف ایجاد فضایی جذاب و شاد برای کودکان و نوجوانان و علاقه مند کردن آنها به کتاب و کتابخوانی بخش کودک کتابخانه جوادالائمه (ع) با خرید قفسه های خوش رنگ و طراحی و چیدمان مناسب به کمک طراح متخصص به شکل قلعه سحرآمیز زیبا سازی شد.

وی گفت: فضای کتابخانه ها از نخستین محیط هایی است که می تواند زمینه ساز جذب همیشگی کودکان به کتابخانه ها باشد. بنابراین یک کتابخانه با طراحی خوب می‌تواند کودک را به خواندن کتاب تشویق کند و مطالعه تبدیل به عادتی همیشگی برای او شود.

وی افزود: کتابخانه جوادالائمه (ع) در سال ۱۳۹۰ تاسیس شده است و دارای بخش کودک مجزا و فعال با بیش از ۴۰۰۰ عنوان کتاب است که در تمامی روزهای هفته کلاس­های منتوع آموزشی را به کودکان و نوجوانان ارائه می دهد.

[ دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۵۹ ب.ظ ] [ ]

[ ۱ ]

بخش نظرات اين مطلب

محمد مهدی یوسفی در تاريخ ۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۳ در مورد اين مطلب گفته:)
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی