کتابخانه عمومی جوادالائمه علیه السلام شهرستان قدس

بولتن اطلاع رسانی الکترونیک کتابخانه عمومی جوادالائمه علیه السلام شهرستان قدس

برگزاری بیست و دومین نشست کتابخوان شهرستان قدس


برگزاری بیست و دومین نشست کتابخوان در شهرستان قدس

به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه جوادالائمه (ع) شهرستان قدس بیست و دومین نشست کتابخوان کودک و نوجوان در این کتابخانه برگزار شد.

عالیه یوسفی سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس با اعلام این خبر گفت: صبح امروز به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه جوادالائمه (ع)  شهرستان قدس بیست و دومین نشست کتابخوان کودک و نوجوان در بخش کودک این کتابخانه برگزار شد.

در این نشست پنج نفر کتابهای خوانده شده خود را به اشتراک گذاشتند که خلاصه کتاب­ها به شرح زیر است:

کتاب «داستانهای موموشی» نوشته «کلر ژوبرت» ارائه توسط رقیه قربان زاده/ این کتاب داستان یک بچه موش بازیگوش است که در جنگل زندگی می کند و در تلاش است تا برای هر مشکلی راه حلی پیدا کند.

کتاب «آرش» نوشته «مرجان فولادوند» ارائه توسط ستایش مزید آبادی/ این کتاب حکایت هایی از آرش کمانگیر را بیان می کند.

کتاب «داستان دستان» نوشته «زهره خسروانی» ارائه توسط عسل کاظمی/ این کتاب داستان یار سیمرغ و مددکار جهان پهلوان رستم است که با موهای سپید به دنیا می آید.

کتاب «هفت خوان رستم» نوشته «محمد رضا یوسفی» ارائه توسط ستایش نوروزی/ این کتاب داستان مردی به نام کیکاووس است که توسط رستم از چنگال دیو سپید نجات پیدا می کند.

کتاب «جاذبه و دافعه علی علیه السلام» نوشته «مرتضی مطهری» ارائه توسط هانیه مرادیانی/ این کتاب را باید در ردیف مجموعه ای از آثار ایشان دانست که ذیل عنوان «سیره شناسی» قابل طبقه بندی هستند. این اثر حکایتگر توانمندی استاد مطهری در امر تبلیغ به ویژه از حیث موضوع شناسی و نحوه معرفی ویژگی های امیر المومنین (ع) است.

کتاب «دشت بان» نوشته «احمد دهقان» ارائه توسط نرگس صبری/ دشت‌بان ماجرای یک خانواده روستایی در جنگ است؛ خانواده‌ای که پدر و پدربزرگ در آن دشت‌بان بوده‌اند و در کنار رود الوند نزدیک قصرشیرین زندگی می‌کردند؛ اما جنگ به آن‌ها هجوم می‌آوَرَد و مجبور به فرار می‌شوند و در طول این فرار و ترک دیار، حوادثی پیش می‌آید که باعث می‌شود تا آن‌ها به یک دره و غار پناه ببرند و ...

[ سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ب.ظ ] [ ]

[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی