کتابخانه عمومی جوادالائمه علیه السلام شهرستان قدس

بولتن اطلاع رسانی الکترونیک کتابخانه عمومی جوادالائمه علیه السلام شهرستان قدس

وصیت نامه شهدا

وصیت نامه های شهدا


شهید حاج محمد ابراهیم همت در دومین وصیت نامه بجامانده از خود نوشته است: خویشتن را در قفس محبوس می بینم و می خواهم از قفس به در آیم.سیمهای خاردار مانعند.من از دنیای ظاهر فریب مادیات و همه آنچه که از خدا بازم می دارد متنفرم.

http://www.fatehan.ir/images/splt.png


وصیت نامه شهید محمد جهان آرا

شهید محمد جهان آرا، فرمانده سپاه خرمشهر بود که خاطره مقاومت جانانه او نیروهای تحت امرش در این شهر، بخشی از تاریخ ایران است. او به هنگام آزادی خرمشهر، به خیل شهدا پیوسته بود و همرزمانش بعد از فتح خرمشهر، به یادش می خواندند: "ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته... "

http://www.fatehan.ir/images/splt.png


ذلیل ترین مردم کسانی هستند که کوچه های شهرشان مورد تاخت و تاز بیگانگان قرار بگیرد

مرگ با شرافت٬ مرگ با عزت مرگ در راه خداوند تبارک و تعالی همین و بس. این تمام مسائل را حل می کند. گوشها را با ز کنید٬ ندای هل من ناصر حسین (ع) به گوش می رسد٬ صدایش در هوا موج میزند ٬بیایید لبیک گویید خصم متحد گشته برای خفه کردن این صدا ٬بلند شوید ٬اسلحه رزم در دست گیرید و خصم دون را خفه نمایید .

 


وصیت‌نامه شهیدی که پایش به خرمشهر نرسید

وی در سمت قائم مقام فرماندهی لشکر ۲۷ محمد رسول الله در عملیات فتح‌المبین شرکت نمود و در همین سمت در عملیات بیت‌المقدس اندکی پیش از آزادسازی خرمشهر به شهادت رسید.

http://www.fatehan.ir/images/splt.png


وصیتنامه شهید قامت‌ بیات

من پاسدارم و وارث خون های پانزده قرن خط سرخ شهادت تشیع که در عصری استثنایی و پر خاطره قرار گرفته ام و مسئولیتها بر دوشم سنگینی می کند .

http://www.fatehan.ir/images/splt.png


وصیتنامه شهید علی آذرفر

شهادت میدهم به وحـدانیت معبود رحمان و نبوت انبیاء و ولایت اوصیاء حـق است هرچه از او صادر میشود و قطعی است هرچه را او بخواهد بهشت و دوزخ حق است و قطعاً قیامت فرا میرسد

http://www.fatehan.ir/images/splt.png


وصیت نامه شهید حسن ترک

کلید تمام مصائب و مشکلات در ذکر خدا و هدیۀ صلوات به محمد و آل محمد است . ذکر ظاهری ارزشـی ندارد . ذکر باید عمـلی باشد .خدا را به خاطر نعمـت هایی که به ما داده عملا" شکر کنید .

http://www.fatehan.ir/images/splt.png


وصیت نامه شهید عبدالله (بیژن) گلشن

برادران مومن و متدین ! همگی شما را سفارش می کنم به تقوای پروردگار و اطاعت امر وی. چه ، کسی مقرب در نزد پروردگار نمی شود مگر به اطاعت و خلوص نیت

http://www.fatehan.ir/images/splt.png


وصیتنامه شهید محمدرضا چلویان

هدفم از آمدن به این مکان مقدس و هدیه کردن خون ناقابل خود به اسلام این بود که اسلامی را که هزاران سال آن را در بین ما گم کرده بودند و همۀ ما آن را به فراموشی سپرده بودیم دوباره زنده شود و یاد واقعی امام حسیندر ما زنده شود. نه مثل آن وقت‌ها که فقط گریه کردن و به سر و سینه خود زدن به ما آموخته بودند؛ که عاشورا یعنی گریه کردن . ما می‌گوییم دین ما اسلام است... .

 


وصیتنامه شهید مهدی باکری

یا الله،‌یا محمد،یا علی،‌یا فاطمه زهرا،‌یا حسن،یا حسین،‌یا مهدی (عج) و تو ای ولی‌مان یا روح‌الله و شما ای پیروان صادق شهیدان.

http://www.fatehan.ir/images/splt.png

فرازی از وصیت نامه شهدای لرستان؛ توصیه شهدا ی لرستان به فرزندانشان

فرزندانم! بدانید که ایران این سرزمین دلیرخیز و مسلمان و دشمن‌شکن هرگز با داشتن این چنین مردان از جان گذشته و ایثارگر در راه الله تن به ذلت نخواهد داد و تا ظهور حضرت مهدی(عج) همچنان بر کفاران یورش می‌برد تا نسل کثیف آن‌ها را از صحنه روزگار محو سازد.

[ سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۸ ق.ظ ] [ ]

[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی