کتابخانه عمومی جوادالائمه علیه السلام شهرستان قدس

بولتن اطلاع رسانی الکترونیک کتابخانه عمومی جوادالائمه علیه السلام شهرستان قدس

برگزاری تست سنجش بینایی در کتابخانه

فهیمه اطهری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس از برگزاری تست سنجش بینایی در کتابخانه جوادالائمه (ع) شهرستان خبر داد.

فهیمه اطهری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس با اعلام این خبر گفت: با همکاری کتابخانه جوادالائمه (ع) و اداره بهزیستی شهرستان، تست سنجش بینایی برای کودکان 3 تا 6 سال توسط مریم بیژنی مربی بینایی سنج، چهارشنبه ها از ساعت 10 تا 11 در این کتابخانه انجام می شود.
وی افزود: سنجش بینایی برای کودکان زیر سه سال با دستگاه صورت می گیرد و در صورت تمایل خانواده ها با نامه ای که از طرف مریم بیژنی دریافت می کنند در مرکز مربوطه به صورت رایگان سنجش بینایی و شنوایی می شوند.
وی خاطر نشان کرد: هدف از انجام این کار پیشگیری از تنبلی چشم در کودکان است. تنبلی چشم نوعی اختلال بینایی است که اگر به‌موقع تشخیص و درمان نشود، فرد را از یک یا هر دو چشم بسیار کم‌بینا یا نابینا خواهد کرد. تنها راه پیشگیری از تنبلی چشم تشخیص به‌موقع عوامل ایجادکننده آن و پیگیری درمان است.

 

[ پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ق.ظ ] [ ]

[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی